niedziela, 16 marca 2014

początek~

Hello!

 Po długich zmaganiach z wyglądem bloga, postanawiam w końcu napisać mój pierwszy post - tak wiem, bardzo ekscytujące (: 
 Już dawno planowałam założyć bloga, ale wypadało mi tyle rzeczy, że po prostu nie dawałam rady. Przechodzę do rzeczy. 
 ~ główne fakty ~ 
 #1- rocznik 99, także wychodzi na to, że mam 15 lat,
 #2- rodzice nazwali mnie Dominika (bardzo nie lubię tego imienia, no ale cóż), 
#3- większość osób woła na mnie Domi (niektórzy nawet myślą, że to moje PEŁNE imię)
 #4- mieszkam w Polsce 
 #5- mam młodszą siostrę
 ~ gust muzyczny, filmowy, itp. ~
 #6- ubóstwiam Ed'a Sheeran'a (jeśli go znasz, lub chociaż kojarzysz, jesteś świetny :D), Jamie McDell, Daughter, The xx
#7- w wolnym czasie oglądam filmiki Brytyjskich i Amerykańskich vlogerów (m.in Zoella, Joe, Marcus, Alfie, Troye, Tyler, Jc, Connor, O2l, Caspar , Jamie )
 #8- ulubione filmy: Nietykalni, 7 Dusz, 21 Jump Street, The Perks of being a Wallflower, Impossible, October Baby, Now is Good, Chatroom, Stuck in love, It's kind of a Funny Story, Art of Getting By + SKINS (<3)
 ~ ciekawostki czy coś ~
#9- lubię latać po lumpach, giełdach i przecenach
#10- boję się burzy
#11- kocham podróżować
#12- robię grafikę komputerową
#13- jestem w zespole muzycznym
#14- nie lubię jabłecznika, kokosa, brukselki
#15- kiedyś byłam nieszczęśliwie zakochana, ale już ok
#16- jestem szalona, lubię się wygłupiać, ale czasem lubię też popłakać
#17-mam stres przed każdą matmą w szkole
#18- jeżdżę na nartach
#19- nie umiem rysować
#20-muzyka to mój drugi świat
#21- po każdej kłótni mam wyrzuty sumienia
#22- zbiera mi się na płacz za każdym razem jak ktoś na mnie nakrzyczy :(

To chyba tyle, mam nadzieję, że ktoś jednak przeczyta mój pierwszy i nie jedyny post.
Pozdrawiam, Domi x

6 komentarzy:

  1. Jaaa wiedziałam że w końcu będziesz miała tego bloga :D to tak fajnie brzmi "jestem w zespole muzycznym" xD stres przed matma ma każy ;___;

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli oficjalnie rozpoczęłaś! ^^
    teraz będzie tylko z górki ;)
    ładnie tu, twoje klimaty :3
    i to prawda, przed i na matmie stres tą salę wypełnia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wow grafike komputerową! faaajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do siebie,piękny blog ;)
    www.desirrrre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominika to ładne imię! :) ja też boję się burzy :D

    OdpowiedzUsuń